Lite mys

Ikväll blir det mys med mig själv. Jag ska ta ett glas vin och titta på tv.
Är SÅ sugen på att dra ut, men måste verkligen bli helt frisk.
Jag har då haft svinkoppor, USH säger jag bara.
Min sambo har tyckt att jag är äckligast i världen men nu har dom torkat och gör inte ont, NICE!

Hade mitt andra riktiga pass idag på friskis och det gick JÄTTEBRA! Fick massa gullig feedback efter passet och jag kände verkligen att det funkade superbra. På tisdag ska jag som motionär på mitt favorit pass, ANGELAS dansaerobic!

Har även träffat min Malin idag. Love yaa!

Nu ska jag hämta favorit Per och sedan hämta upp lite mat!

Ha en trevlig kväll!

PUSS HAJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0