"In my life there's been heartache and pain"

Jag vaknade upp med världens huvudvärk idag. Är inte de det värsta som finns?!
Om man inte är bakis då det är självförvållat!
Jag har jätteont i mina axlar och nacke så jag vet exakt vart värken kommer ifrån.

Så idag blir det en lugn dag, städa av lite och sedan byta gardiner i lägenheten.
Ikväll ska vi till Camilla, Patrik och Isak! Vi ska käka fondue..MMMM!

Imorgon blir det jobb på förmiddagen och sedan kommer Emil och Frida ner till Malmö.
Vi ska äta kräftor, dricka gott vin, goda snappsar (not) och sedan blir det in till stan för kanske några MOJJITO!







(Bilder från förra sommaren)

NU; KAFFFFFFFEEEEE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0