Vad händer??

Varför är det så jävla kallt? 8 minus är inte ok! Okej?!
Det positiva är väl att solen skiner och jag slutar tidigt idag.
Ska hem och städa, handla hundmat och tvätta, eller så tvättar jag imorgon.

Igår åt jag och Jens världens godaste kycklingsallad som vi gjorde själva.

FULLKORNSPASTA
RUCCOLA
BABYSPENAT
FETAOST
TOMAT
GURKA
PAPRIKA
KYCKLING
BACON

MMMMMM

Hade mina underbara SMÅKRYP idag, så söta. Och mina älskade fåglar som man bara vill stoppa i fickan och ta med sig hem. Undra hur länge man hade pallat??

Nu kommer snart mina Engelska Lustigkurrar, dom har energi dom ska ni veta. Och dom förstår knappt någon Engelska och ingen Svenska, man kan inte annat än skratta...


GULDBAGGE GALAN IGÅR:
Riktigt dåliga tal och inte så bra underhållning. Johan Glans får absoult godkänt, men man börjar tröttna på de dära galorna.

IDROTTSGALAN:
Riktigt dåliga tacktal och värdelösa prisutdelare. Våra stjärnor var inte ens där.

GRAMMIS:
Ännu fler dåliga tacktal och man vet redan vem som vinner, även om dom inte släppt någon skiva eller gjort någon spelning. Undra vilka jag menar???



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0