SNÖ? NU?

Inte nog med att det var massa minus igår, nu kommer det snö också, verlkigen inte OKEJ.
Men man kan ju lixom inte göra så mycket, bara leva med det.

Jag håller på att tvätta, massa tvätt. Hinner inte tvätta allt idag, blir nog en tvättning på fredag också.
Tror jag ska fixa något för min älskling på fredag också, vi får väl se vad man kan koka ihop.

Ikväll ska jag till LINA, ska bli jättemysigt. Det var mer än ett halvår sedan vi träffades, SJUKT!

Skulle ha hjälp Malin lite idag, har lite dåligt samvete att jag inte kunde hjälpa dej, men på Måndag då är det dags.

Riktigt bra musik gör den här gruppen. Jag och Jens började lyssna på dem för några veckor sedan och man blir så glad av musiken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0