MAAALIN!

Åkte till Hanna vad åtta tiden. Kände mig faktiskt inte hel laddad då.
"Jag åker dit, umgås och sen får jag se om jag går ur"

Hick jag ut? Eh...JAAA!
Jag hade sjukt kul med MAALIN! Vi var och shakade på CROWN till inte så bra musik och mpnga sliskiga typer, men tillsammans hade vi ball! Underbara Marre var med hela natten också. Efter Crown gick vi och käkade hamburgare och pommes vilket var mycket välbehövligt.

Vid halv fem låg jag i sängen brevid Jens och Lazy som såklart skulle mysa lite innan hon somnade om.
Mår jag bra idag? Det kan jag inte säga, men med lite mat i magen och massa vatten ska jag nog piggna till!

Bilder kommer senare!

Kommentarer
Postat av: malin

haha taaack hjärtat för eeen suuuuperkväll :D Underbartkul, precis vad vi behövde!



ÄLSKAR DIG SÅ!!!

2010-01-03 @ 14:08:13
URL: http://malinanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0