Jag står vid mitt ord...

...att inte göra någonting!
Det ända jag har gjort är att slappa framför tv:n, varit ute med hunden och dammsugit.

Men ikväll har jag varit hos Elin och myst.

VÄRLDENS GREJ HÄNDE
Vi fuksar lite med vår nyttighet och äter chips. När vi nästan har ätit upp hela chips påsen ska hittar Elin ett svart chips, trodde hon. Det var en gummibit (3 cm lång, 2 cm bred och ½ cm djup) i påsen med salt på.
När hon tog upp den trodde jag det var en godis bit hon hittat i soffan, men ICKE.

Så på Måndag är det dags att ring Estrella och klaga, det är faktiskt inte OK.
Jag ska faktiskt medge att vi skrattade väldigt mycket, just för att jag trodde Elin skojade med mig.
Hon är en person som alltid skojar och driver med en.
Men varför skulle hon ha en saltad gummibit i soffan???


Nu ska jag snart krypa till kojs, jobb väntar imorgon, 08.45-17.30
Sedan blir det middag med goda vänner på LEMON GRASS och sedan.....BIO.
SNABBA CASH med sveriges utan tvekan snyggaste skådis.
Jag har mycket höga förväntningar på denna film och hoppas att det håller vad alla säger.'



 

SOV GOTT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0