Musik is the shit

Min kära lillebror hade en väldigt bra musik blogg som han drev innan.
Han är superduktig på musik och hittar små gludkorn innan alla andra. . .

Oskar Linnros, som alla just nu lyssnar (även jag), visade han mig för väldigt länge sedan.
SNOOK har alltid varit en favorit och när lillebror visade mig han solo material och sa att: de här är grymt så tyckte jag de inte riktigt. Jag måste alltid höra musik några gånger för att den ska fastna.
Och nu lyssnar jag ju, precis som alla andra!

 

Sen spelade min älskling två låtar för mig idag. En som jag inte hört innan och en jag hört några gånger förut och älskar.

 

 

 

Den här är bara...sköööön!

 




Kommentarer
Postat av: Lillebror

Det är bra att lyssna på mig ibland! ;)

" Ser dig på blåa i april "



" Nu måste vi dra, ja vi ses väl nån dag! "



Två klockrena låtar! :D Ses sista veckan! ;)

2010-08-07 @ 22:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0