Underbart

Hade en underbar dag igår.
Vakande vid 8 tiden gick upp och bakade bullar till frukosten (inte så goda) som jag och Jens åt tillsammans.
Sedan gjorde vi oss iordning och åkte in till stan. Vi handlade faktiskt ingenting, men vi gick in i massa mysiga inredningsbutiker och bara var kära, UNDERBART.

Sedan mötte vi upp Jens föräldrar och gick för att dricka lite kaffe och snacka skit. Jättemysigt fik på djäknegatan som jag varmt rekomenderar, när jag vet namnet!!!

På eftermiddagen åkte jag och Jens ut för att titta på våran nya familjemedlem! En American Akita på ett år som behöver fodervärdar, alltså VI! Allt är itne helt klart än, vi ska på intervju med uppfödaren i veckan och se vad hon tycker om oss. Vi har kollat över våra scheman och det stämmer bra ihop så hon slipper vara själv så mycket. Dom behöver inte så mycket plats, vilket är bra eftersom vi bor i lägenhet, bara dom får motion med promenader och lek ute i naturen. Jag träffade henne kanske två timmar igår jag jag blev fullständigt förälskad. Hon är en mys hund som gärna bara ligger på golvet och myser och gosar, precis vad vi vill ha.
Men som sagt, inget är helt klart, vi måste göra bra ifrån oss på intervjun!!!!!


UNDERBART FIIN!

Kvällen spenderade vi på HAI med massa sushi, vin och MOJJTIO!
Världens underbaraste dag, EVER!




Kommentarer
Postat av: Mormor Sonja

Ni är självklart matte och husse. Grattis. Hon är underbart gullig. KRAMAR och LYCKA TILL.

2009-09-13 @ 11:03:45
URL: http:// [email protected]
Postat av: Lillebror

Sicken söt hund! Hoppas ni får henne!

Ni verkar ha haft en grym årsdag! :)

LOVE YOU!!

2009-09-13 @ 14:03:26
Postat av: Malin

naaaaw gosevovven :) ses imorgon hjärtat, PUSUSSS!

2009-09-13 @ 14:21:56
URL: http://elakamalins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0