Underbara...

...Ungar.
Arvid och Ammy, jag/vi saknar er så himmla mycket. Vi ska försöka komma hem snart så att vi kan träffas och leka&busa.

Jag har precis pratat i telefon med en människa som är så äckligt lik mig utan att vi är släkt, vi hör till samma släkt med vi är inte blodsbundna. Vi tänker exakt likadant om nästan allt, vi har samma värderingar och ungeför samma personlighet. Och grejen är att vi är väldigt lika till utseendet också, skumt va. Till och med männsikor som känner oss och vet att varken hon eller jag har några systrar, men ändå frågar när dom ser oss "jag visste inte att du har en syster" "Är nu syskon?"


Ammy är två år äldre idag än vad hon är på denna bilden! Men fortfarande lika sööt!



Arvid är 13 månader äldra idag än på den här bilden, men fortfarande lika underbar!

Nu ska jag se de sista minuterna på Sverige-Malta. Hitils rätt pinsam match, ändå et mål, men va fan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0