Tydlig göra

På onsdag får jag reda på säkert vad jag har för influensa.
Jag skiter i vad det står i alla tidningar och vad alla andra säger,
jag vet hur jag mår och jag mår inte bra.

Jag säger inte att jag ska dö eller att jag måste bli inlagd, alla som får influensan behöver inte de.
Man kan bli jättesjuk i vanliga influensan och det är folk som dör av den också. Jag hade gjort vad som helst för att "bara" ha vanliga influensan.
Men nu är det inte jag som bestämmer, det jag vet är att jag är sjuk och inte mår bra.

Jag kan bara ta åt mig av vad läkare och sjukvårdsupplysning säger till mig, vad kan jag lixom?

Nu håller jag tummarna inför onsdag och längtar till denna dag så jag äntligen kan få lite antibikotika.


Kommentarer
Postat av: Malin

hahaha nämen emelie! somnade du :P ja han är verkligen snygg snygg snyggast! och jag saknar dig med det vet duuuuu! ringer senare idag :D

2009-09-08 @ 09:04:15
URL: http://elakamalins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0