TACK!

Tänkte bara berätta att jag har underbara chefer. Jga låg precis i soffan och vildade när man telefon ringde. Det var från jobbet och det var min chef som ringde. Som ni vet nu är jag sjuk i Nya Influensan men börjar bli piggare. Jag hade alltså tänkt jobba imorgon och på söndag. Men NEJ NEJ NEJ! Min chef, Malin ringde och sa åt mig att ligga hemma, ringa till vårdcentralen och be dem göra en ordentlig koll (eftersom när jag blir sjuk, blir jag ordentligt sjuk) och att dom tänkt på mig. Grejen är bara att jag får jättedåligt samvete när jag är sjuk och vill tillbaka till jobb så fort som möjligt. MEN då sa hon "är du dum i huvudet, klart du ska vara hemma!!!!!!!!!!!!!" Ändå snällt!

SÅ TACK TACK. Nu kan jag ligga inne i helgen med gott samvete och försöka bli frisk!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0