Svininfluensan

Jag har feber, ont i halsen, snuvig och lite tät i luftrören. Och jag har varit dålig i magen i en vecka. För 6 månader sedan hade alla sagt, vanlig förkylning eller influensa. Men idag säger alla, stanna hemma, du har svininfluensan. Det är faktiskt inte roligt. Och jag vågar inte ringa till vårdcentralen för fatta vad mycket människor som ringer och tror dom har svininfluensan. Så jag ska vänta en dag till, har jag fortfarande feber då så måste jag faktiskt ringa.



Nu ska jag fortsätta att sova, för det har jag absolut inte gjort hela dagen!


Kommentarer
Postat av: Cattis

Hehe njää inte riktigt nöjd ännu. Men jag håller på o lära mig iaf... alltid ngt! Men det tar lite tid haha.



Ja! Hör av dig när du mår bättre. Krya på dig snäckan!

2009-09-01 @ 16:12:03
URL: http://caatts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0