Stormen är över....ELLER??

Jag har haft en underbar helg i Småland. Träffat familjen, släkten, varit på marknaden och bara funnits till. När jag är uppe i småland brukar det inte bli så mycket bloggande. Man vill bara vara och hinna med alla som vill träffas och så.

Under min vistelse hemma bestämdes en sak som kommer göra hösten lättare att ta sig igenom. Jag och mamma ska till stockholm en hel helg i december, bara hon och jag. Vi ska titta på BACKSTREET BOYS. Jag har sett dem flera gånger innan tillsammans med mamma när jag var mindre, då alltid i Göteborg. De var på den tiden jag inte var tillräckligt stor för att gå själv. Så nu när dom kommer hit igen var det självklart att mamma skulle med. Vi ska shaka rumpan på fredagen till LARGER THAN LIFE, BACKSTREET BACK och QUIT PLAYING GAMES WITH MY HEART. Sedan ut och ta ett glas vin. Lördag, shopping, fika och sedan en lite festkväll med mammsen, sedan hemfärd på söndag.

 

LÄNGTAR LÄNGTAR!

Jag står för att jag är ett BSB fan. Jag kan alla låtar, jag kan deras moves och det ska bli otroligt kul att få stå där igen, dansa och sjunga till deras sånger.

 

Nu ska jag duscha, ha de bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0