Söndag

Just nu sitter jag och läser på om Akitan. Vi har fått låna böcker av Sandra och Jacob men eftersom min engelska inte är den bästa så hitta jag den svenska hemsidan för rasen och läste där. Så nu känner jag att jag har koll på hur rasen funkar och hur man tränar den samt med kost och hushåll. Verkar faktiskt som en perfekt hund för oss, faktiskt.


HOPPAS DU FÅR BO HOS OSS! Ingen kommer ge dej mer kärlek, lek och mys som vi!

Jag och Jens ska snart slänga i en film i DVD:n och krypa upp i soffan. HOPPAS HOPPAS det är en riktigt bra film.
Hoppas alla haft en bra helg, imorgon ska jag göra mig ett försök på att jobba. Jag vill jättegärna börja igen, men jag måste känna vad kroppen tycker.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0