Pallar inte mer...

Då sitter man hemma i siffan igen. Mina chefer vill att jag blir sjukskriven ett tag till. Och efter några timmar på jobb idag förstår jag. Det fanns inte så mycket att göra i receptionen och jag orkade bara städa toaletten innan jag andningen blev tung igen. Så nu är jag tillbaka i min soffa och gör ingenting. Det ända som håller humöret uppe är att snart kommer LAZY till mig, du är så JÄVLA SÖÖÖÖT.

Ska till läkaren imorgon för att ev. få förlängd sjukskrivning. Jag hade kunnat göra vad som helst för att bli helt frisk.

Nä, nu ska jag kanske....vila lite!


Kommentarer
Postat av: Mormor Sonja

Förstår Dig mer än väl.Du är ju inte den som inte vill jobba.Tänker på Dig oändligt mycket. Kramar i massor

2009-09-14 @ 12:38:06
URL: http:// [email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0