Mysigt värre

Vid 6 tiden hämtade Malin upp mig och vi åkte hem till henne. Där serverades pasta Carbonara, supergott. Efter denna utsökta måltid blev det lite mer onyttiga kalorier, men va fan det är ju FREDAG. Malin A, Hanna och Nina joinade också, mycket trevligt.

Nu sitter jag emsan i min lägenhet och väntar på att Jens ska komma hem. Imorgon smäller det. Lovar att ta massa kort och berätta allt om vad som kommer att hända denna underbara dag. Bara vädret är fint och man får en bra start på dagen. Jag tror att jag ska gå upp och diska och duscha innan Jens vaknar, så är de avklarat.

Love is in the air...eller?





Vad är kärlek?
"En stark känsla. Böjelse för någon med en önskan om föremålets lycka och välgång. Glädje och tillfredsställelse över att befinna sig i denna persons närhet och att göra honom eller henne till lags. Innerlig tillgivenhet".












Hoppas alla haft en underbar kväll, jag ska drömma om morgon dagen.


Kommentarer
Postat av: Malin

Ha så mysigt gumman! hoppas vädret blir bättre än vad det är nu :)



Puss!

2009-09-12 @ 08:34:05
URL: http://malinanderssons.blogg.se/
Postat av: Mormor Sonja

En härlig dag önskar jag. Så glad att Du mår bättre.KRAM till Er båda.

2009-09-12 @ 08:38:41
URL: http:// [email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0