Mys väder

Idag är det sånt där väder som jag skrev igår att jag inte ville ha och det är faktiskt ganska mysigt. Man får faktiskt lov att ändra sig. Idag ska jag krya upp i soffan med en kopp choklad, NOT, det får Emelie inte dricka. Men en kopp kaffe ska jag allt dricka och det sak bli riktigt gott.


Mmm, va gott. Jag ska även göra ljuslyktor med kaffeböner i botten.
Det luktar jättegott och är enkelt att göra en snygg ljuslykta.

Nu är det dags för ägg, gröt och kaffe, världens godaste frukost.


Kommentarer
Postat av: malin

godmorgon min snäckan :) hur mår du idag? nu ska jag cykla till jobb :) glöm inte vårdcentralen.... puss love you!

2009-09-03 @ 08:36:11
URL: http://elakamalins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0