Mys med hunden

Sitter hemma hos Jacob och Sandra och myser med hunden. Hon är världens sötaste, helt jävla underbar. Vi ska grilla lite här hod dom ikväll så att Jens också kan träffa den lilla ängeln.

Vädret är underbart här hemma i Malmö, solen steker och det är verkligen högsommar. Hundarna ligger däckade på gräsmattan, och vi sitter i skuggan och dricker vatten.

Imorgon får jag veta om jag blir sjukskrivrn längre eller inte. Hoppas att jag är ok för att jobba.

Hoppas nu att alla njuter av SOLEN! 


Kommentarer
Postat av: Malin

hahaha skojar du? det har varit svinkallt i limhamn idag iallafall :P mysig början på hösten skulle jag vilja säga! lycka till hos doktorn imorgon snäckan! PUSS!

2009-09-14 @ 20:34:37
URL: http://elakamalins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0