God Morgon

Här sitter man i soffan och väntar på att ens fulla sambo ska vakna. Eller jag hoppas att han har gått över till bakis nu! Han skulle INTE väcka mig när jag kom hem, men 04.10 rinde min telefon, "Kan du komma ner och öppna" SKIT KUUL!!! Men vad gör man inte för sin sambo?? Han har faktiskt öppnat för mig någon gång. Fast jag har öppnat fler gånger!

Jag vaknade 08.40 och jag var inte utvilad och min hals var inte bättre. Huvudvärk?? JAA, jättemycket. Så undra vad jag ska göra idag?
  • TRÄNA?
  • SHOPPA?
  • BAKA?
  • JOBBA?
  • FESTA?
NEJ, jag tror jag ska sova, har inte gjort det på ett tag. Jag är fruktansvärt less på det nu. Men är man sjuk så är man. Och jag är i behov av socialt umgänge. Visst, Jens är jättetrevlig men omväxling hade inte skadat. Men man får väl vänta några dagar till

Ikväll ska jag ligga hemma och titta när Sverige förhoppningsvis vinner mot Ungern. HOPPAS HOPPAS HOPPAS!


Hoppas att deras skador är läkta och att spela ikväll!

Vad ska alla friksa och glada männsikor göra idag???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0