Familjen...

Jag sakar er så himla mycket...
Jag har sånna perioder då jag bara vill flytta hem och inte bry mig och något annat än er!

Maybe surrounded by
a million people I
still feel all alone
just wanna go home
I miss you, you know


And I've been keeping all the letters
that I wrote to you,
Each one a line or two
I'm fine baby, how are you?

I would send them but I know that it's just not enough
My words were cold and flat
And you deserve more than that

 



Det skrattas och det skålas
Men slutar snart i kaos
Någon sparkar och slår en stackare där
Som är helt utan chans
Jag ser att ingen verkar bry sig
Och inte heller jag
Rädslan är för stor och stark
För att göra något alls


Under ytan
Skäms jag för mig själv
Under ytan
Bränner bilden mig

Jag tänker på det ofta
Om det varit min egen bror
Då hade också jag förvandlats
Till ett monster utan ord

Denna låten borde fler lyssna på och verkligen ta till sig. Exakt detta har min mamma alltid försökt banka in i mitt huvud. Vi klagar om någon slår eller och någon säger något som inte passar. Men vad händer när det drabbar dej själv eller någon i din närhet, DU BLIR EXAKT LIKADAN.

ALLA HAR NÅGON GÅNG VARIT BARN. ALLT SOM HÄNDER HAR EN BOTTEN NÅGONSTANS, HITTA BAKGRUNDEN INNAN MAN DÖMMER!

Jag gör det inte, men ska försöka bättra mig.

 

SJUKT deppigt inlägg, men jag är sjukt deppig. Och man får lov att vara det ibland. Nu ska jag äta sallad och titta på tv!

 

 


Kommentarer
Postat av: Mormor Sonja

Jag saknar dig också, du är så speciell. Det är inte deppigt det Du skriver. Allt är sanningen. Ibland har vi svårt att följa den. Varför, kanske är vi rädda, för vad?

Nu hoppas jag att Du piggar på dig. Du är min ängel, det vet Du. KRAMAR

2009-09-05 @ 14:20:45
URL: http:// [email protected]
Postat av: Lillebror

Vi saknar dig här hemma med! :) <3

Du är bäst och ska alltid stanna kvar i Malmö där du trivs så overkligt bra med Jens och alla vänner!

Hos oss kan du ju hälsa på när som helst ju ;)

Se till att bli pigg nu! :)

LOVE YOU!!!

2009-09-06 @ 00:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0