FAAAN

Tiden bara springer iväg. Ibland vet jag inte hur jag planerar. Idag ha de jag tänkte, tvätta, städa bilen, träna och städa lägenheten. Tyvärr är det tvätten som får ta smällen. För jag tänkte att jag kan tvätta kläderna och bilen (utsidan) hemma i småland. Perfekt!

Så idag ska jag tömma bilen, städa ur den innuti, dammsuga den och sedan träna och städa iordning i lägenheten.
AAAA...aldrig får man vara ledig. Jag hade behövt få hem min cykel från jobb. Imorgon kanske man kan ta bussen och sedan cykla hem, vaför inte?

Mycket att göra i helgen också.
FREDAG: Åkter mot småland klockan 18.00
LÖRDAG: Åkte till mina föräldrar, farmor och farfar och tvätta av bilen.
SÖNDAG: Träffa världens underbaraste barn och fira dem lite. (KAN NI DÅ FRIDA)

Klockan 12 ska jag på ett medelpass på Frisik. Skönt att man kommit igång med träningen efter det långa sjuktiden. Nu är jag på G.





VI ÄR BÄST PÅ JOBB!

Kommentarer
Postat av: frida

Hej! Japp vi kan då... jag o ungarna iaf! Ringer dej senare eller i morgon! puss

2009-09-23 @ 13:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0