Ensam

Sitter helt ensam på jobb och väntar på att min Malin ska komma. Har haft en klass på morgonen som gick jättebra. Behöver inte säga det längre, alla mina föräldra/barn klasser går superbra!

Vid halv fyra tiden ska jag köra hem bilen till Jens som sedan får köra mig tillbaka till jobb. Vi ska ju åka hem till Småland ikväll och nu är det ju inte bara vi som ska med och ha en väska packad. Även bebis ska ha sina grejor och det är verkligen som att ha ett barn.
Mat, leksaker, säng, skålar, kam, godis m.m. Och inget får glömmas. Så Jens ska packa bilen i lugn och ro hemma och sedan hämta upp mig direkt när jag slutar.

Idag när jag kom hem hade Lazy släpat mitt täcke in i köket och låg på det där. Hon är full av bus den lilla loppan.
Kamera batteriet är laddat och massa bilder ska tas i helgen.

Ha de FETT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0