Ensam hemma

Vaknade rätt tidigt idag, runt kvart över 7 med världens huvudvärk. Näsan är mycket bättre nu iallefall, bara lite sår men knappt något snor. Ont i halsen? Ja, faktiskt lite, men verkligen på bättringsvägen. Skönt att jag ska vara hemma idag också, jag har nog aldirg varit hemma tillräckligt länge men denna gången då jävlar.



Vad ska jag göra idag då? Jag ska ligga i soffan halva dagen och titta på vänner och Westlife. JAAA, jag vet att ni tycker jag är töntig men dom är jätteduktiga. Tänker inte ens försöka förklara, bara lyssna...



SÅÅ FIINT. Malin A, önska du var här och såg det med mig, vi förstår!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahah jaa jag förstår dig iaf :D:D

Puss gumman o krya på dig igen.. hoppas verkligen du mår bättre snart!!

Massa pussar till dig min fina vän! LOVE YOU!

2009-09-02 @ 14:57:21
URL: http://malinanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0