Då var det dags...

...för IDOL igen. Hoppas på många skratt och mycket gåshud.


Kan hoppas på att någon som denna kille kanske dyker upp. Eller förresten, det finns INGEN som JOOOOON.

 

Ikväll har jag och Jens ätit en god middag och små friat lite. Det blir mer firande på LÖRDAG. That's the big day.

Fick jättefiina blommor av min familj idag,

"Krya på dej, VI ÄLSKAR DEJ"

Idag har jag också fåt träffa............MMAAALLLIIINNNN. GUD va jag har saknat dej, men imorgon får vi snacka mer snäckan!

 

 


Kommentarer
Postat av: Malin

:D:D AAABSOLUT! jag längtar! Pusssssis!

2009-09-10 @ 21:28:44
URL: http://malinanderssons.blogg.se/
Postat av: Frida

Vi har samma smak!!.. hihi... I like... gåshud av denna ju!

Kramen

2009-09-11 @ 18:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0