Bitch/Playboy

VA? Jag? Bitch? ALDRIG...eller??

Jag var ute och gick med Lazy i all min ro. Helt plötsligt möter jag två tjejer, kanske i 15 års åldern som går förbi och säger: Palla vara en sån BITCH? Och sedan illglodde dom.

Kände jag dessa tjejer?
Har jag träffat dem innan?
Hur vet dom vem jag är?
Eller dom bara kallar andra tjejer dom inte känner för BITCH?


Jaja, jag bryr mig inte, eller jo det gör jag ju eftersom jag skriver det här. De jag menar är att jag tar inte åt mig, tycker det är underbart med avundsjuka människor.



Just de, har även denna veckan fått höra att jag ser ut som en tjej som klivit direkt ut ur PLAYBOY och att jag kanske ska tänka på vad människor tycker om mig.

Jag skiter i vad människor tycker. Jag är den jag är, passar det inte så stick!
Jag har mina vänner och dom tar mig för den jag är!



Kommentarer
Postat av: Tuss

Haha gumman då;-) Saknar dig!!

2009-09-18 @ 18:33:55
Postat av: Mormor Sonja

Du är EMELIE och ingen annan. En tjej med båda fötterna på jorden. Avundsjuka människor är det gott om.( Den största sjukdomen i Sverige) KRAM

2009-09-19 @ 08:23:55
URL: http:// [email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0