Bebis

Nu har vi fått våran bebis. Hon har sovit första natten hos oss och det gick jättebra. Världens finaste hund.

Idag ska jag försöka hinna med lite core och umgås med Malin. Äntligen kan jag börja träna, ordentligt. Idag var det tänk att vi skulle gå på två pass men det hinner jajg inte tyvärr. Jag måste in och hämta Jens på jobbet eftersom han ska åka till Karlstad och springa tjurruset. Han kommer inte överleva en mil i terräng.


IKVÄLL SKA VI MYSSSSSSA! O YES!!!


Jag vill göra mig iordning och festa. Det dröjer nog ett tag innan det blir dags för de.


Nu är det två som kommer att sakna dej när du reser bort!


Kommentarer
Postat av: Mormor Sonja

Gratulerar! Härligt att Du känner Dig i form. Var rädd om Dig. Nu får Du ju också träning med hundpromenader. Ha en härlig Helg så hörs vi. Hälsa Jens. KRAM till Er tre.

2009-09-18 @ 09:13:33
URL: http:// [email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0