AAAAA

Godmorgon allihopa. Igår bestämde jag mig för att när jag vaknade idag så skulle jag gå upp och sätta mig i soffan och titta på The Voice. Sen gå ut och göra frukost och sedan hoppa in i duschen. INTE, som jag brukar, gå upp och lägga mig i soffan och ligga där till 11-11.30 och sedan göra frukost, INTE OK. Hitils går det bra, tittar på The Voice och MOGI, vilken tjej säger jag bara. Nu har man iallefall fått klart för sig att hon inte är efterbiliven. Hon är väldigt trevlig.

Hoppas på att få träffa Elin idag på dagen, kanske över en kaffe i frisk luft. Kvällen går till...MINA PINGLOR!

Jag sak verkligen göra mig iordning mig idag, var ju bara två veckor sedan man fick göra det, eller orkade att göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0