Tisdag Tisdag Tisdag

Typ världens längsta dag. Jag började jobba 09.00 och slutar 19.45. Och sedan var det bara att rusa iväg till träning, där jag och Malin är så jävla BÄST! Vi kickar asss!!

Nu sitter jag i soffan, har ätit mat och varit ute med hunden. Duschen väntar och sedan blir det lite vänner, jag länner att jag är värd det nu.



Människor säger att jag inte ska tänka så mycket. Det är jävligt lätt för andra att säga dom är inte i den sitsen jag är. Men jag kan inget göra och jag vet inget så varför vara ledsen, men varför ska jag hoppas och kanske sen bli JÄTTELEDSEN?? Så nu är jag bara blank, tänker ingenting mer än på dem jag älskar. Min Jens, mina vänner och familj. Människor tycker säkert att jag är jättefjantig med mina inlägg som varit nu. Men vänta tills den dagen ni kanske får höra samma sak! Ja, jag vet, inget är klart, men vad är det man brukar säga: OVISSHETEN ÄR VÄRST!!!

Kommentarer
Postat av: Mormor Sonja

Min Ängel ! Var glad för att Du kan utrycka känslor. Det lättar. Tänker mycket på Dig. Vi alla runt dig finns för dig alltid. Vi får hoppas och tro att allt skall bli bra. Älskar Dig. Natti Natti

2009-10-06 @ 22:04:19
URL: http://[email protected]
Postat av: Malin

JA för vi kickade ass! vi var bäst bäst bäst :) tänker på dig min vän! Sov gott, jag ringer imorogon på dagen :) LOVE YOU!

2009-10-06 @ 23:36:52
URL: http://elakamalins.blogg.se/
Postat av: Hanna

Det va verkligen inte i går =( hoppas allt är bra med dej ? köpt hund? gud va mysigt =) bor ni kvar i malmö ?



Kram Hanna

2009-10-07 @ 09:42:29
URL: http://h4nna.blogg.se/
Postat av: Lillebror

Det du säger är helt sant, förstår inte alls hur de känns och det är jobbigt. Jag vet att du klarar allt, så du behöver nog inte oroa dig ;)

ÄLSKAR DIG!!! <3

2009-10-07 @ 10:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0