SMÅLAND IS THE SHIT....(NOT)

Jag älskar Småland, samtidigt som jag hatar det. Jag älskar lugnet och att man inte behöver stressa med någonting. Man kan bara va. Samtidigt hatar jag att om man ska handla något på ICA måste man planera i en vecka innan för dom stänger klockan 1. Jag hatar allt skitsnck, jag är bra på det också, absolut, men jag kan erkänna när jag har fel.

ALLTSÅ: Jag ÄLSKAR småland, men jag HATAR det. Så de så...

Vi kom hem i fredagskväll. Då serverasdes en av Jens favvorätter, KEBAB I SÅS MED POMMES. Man måste uppleva detta. Vi satt och snackade skit hela kvällen innan det blev dags för sängen.

Lördag
Steg upp vid 9 tiden, direkt får jag ett sms från Therese, passar klockan 10? Och det gjorde de. Vi hann träffas jättesnabbt som jag skrev i förra inlägget. Sedan åkte jag och Jens till hans föräldrar, lite lunch serverades där. Vi satt också bara och snackade efter som vädret har verkligen varit HÖÖÖST. Sedan bar det av hem till mamma och pappa och vi hjälpte till med det sista i Christians rum. Ny soffa, ny säng, ny gardin och ny lampa. Vi hjälpte till med..........LAMPAN.
Jag är mycket MYCKET glad att jag inte var hemma när det andra skulle monteras ihop. Soffan gick inte igenom valvet vi har till övervångingen så pappa fick såga upp allting. Under tiden gick 4 sågblad av, pappa Peter var alltså inte glad. Eftersom min pappa är byggnadsarbetare och kan de där med att bygga så tittar han inte på ritningen utan bygger själv som han känner, det blir alltid jättebra, men pappa hinner alltid bli arg också.
Nu är lillebrors rum jättefiiiiiiiint. Det går i SVART/ORANGE och lite VITT, älskar det!
På kvällen åt vi LIMEKYCKLING, så jävla gott. Jag ska laga detta till er mina vänner. Sedan satt hela familjen och tittade på PATRIK 1,5, verkligen en FIIN film.

Söndag
Ätit nybakdade bullar, varit ute med hunden(not), pappa har varit ute med hunden och nu sitter vi i soffan och myser. Idag ska vi packa iordning, klippa klorna på LAZY och träffa vild djuren Ammy och Arvid. Sedan bär det av ner till Malmö igen. Jobbet väntar imorgon, du och ja Therese vi fixar allt!


LAZYS kompis, min familjs hund LEXUS. LITE olika storlekar...

eller....???



Nu ska jag hänga tvätt!


Kommentarer
Postat av: Christian

Jag håller med om Småland eller Burseryd! :)

Tack för helgen som var, alltid lika kul att få besök av er! :)

2009-10-25 @ 19:25:26
URL: http://bestofchristian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0