Köttfärslimpa

Jag kan börja med att säga att jag överlevde  bussfärden. Det dröjer innan jag gör det igen, men någon gång kanske. Jobbet gick bra, var precis att man överlevde städningen av lagret men nu är där fint. Hoppas alla kan hjälpas åt att hålla det så!

Efter jobb åkte Tess med hem och jag fick lite filmer av henne. Så nu har jag att göra. Tog en film som Jens kommer att tycka om och 8 filmer som jag kommer att gilla, rättvist va?

Hann även med ett besök i källarn, foundation, puder och 2 olika mascaror för 200:- PERFEKT!

Till middag idag blev det...ja, köttfärslimpa. Så jävla gott, helt underbart. Nu ska Jens hjälpa mig med mitt hår, får se hur detta slutar!

SOV GOTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0