It's time

För att hoppa in i duschen och åka till jobb. Har en timma på mig, lite stressigt faktiskt, men vad ska man göra?? Inte sitta här kanske.

Idag har jajg varit duktig och städat hela lägenheten. Men det blir lika ner hårad direkt när våran lilla loppa springer runt och kliar sig hela tiden. Nu behövs bara lite dammsugning resten av veckan.

Fick precis världens härligaste sms. Alltid när denna mannen skickar sms så blir man så glad.

"Hej mina kära vänner. Imorgon tar jag ett steg närmare 30.
Detta vill jag givetvis fira med er.
Ni är välkomna till metropolen imorgon torsdag 19.30 för en
lättare fika och bra stämmning.
Hoppas ni kan komma!"


Jag känner verkligen för dej när jag vet hur lång tid det tagit för dej att skriva detta;)

KLART VI KOMMER!

Nu är det duschen!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

A men vi trivs bra än så länge =) Men hör av dej när du kommer hit så kanske vi kan ta en fika eller nåt, hade vart trevligt =)



Kram

2009-10-07 @ 16:03:45
URL: http://h4nna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0