Härlig fredag

Hann som sagt med två träningspass igår, inget var något jätte JIPPI. Men man fick göra av medlite engergi iallefall. Jag hann med att träffa Else också, supertrevligt. Vi har inte setts på jättelänge och det fanns mycket att prata om, vi är så jävla bra som tagit oss där ifrån, eller hur.

Sen åt jag och Jens en gos renskavspanna med pasta. Jens har varit världens underbaraste denna veckan och lagat all mat och gott har det blivit.

Nu har jag två dagar på jobb framför mig, hoppas allt bara flyter på. Ledig måndag och sedan lördag och söndag!!!
Två ynka dagar, det går fort, jag lovar, håll humöret uppe bara!

Kommentarer
Postat av: Malin

Älskar dig min emelie... :)

2009-10-04 @ 13:02:00
URL: http://malinanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0