Aj, aj, aj!

Då var provet taget, det gjorde så jävla ont att jag ville slå läkaren. Men nu är det gjort och jag får vänta tills fredag innan jag får svar.

Helgen har varit ok, gårdagen tillbringades i Oxie med Sandra och Jacob. Alltid lika kul att vara med er!
Lördagen tillbringades i först i stan och sedan hemma med Camilla och Patrik. Camillia har världens finaste bebismage nu, älskar den.

Efter att dom gått hem och Jens åkt in tilll stan för lite fest så stannade jag hemma eftersom våran hund började att spy. Men efter att jag pratat med Jacob och han sa att jag verkligen inte skulle sitta hemma. Så jag gick 50 minuter till ett ställe som låg 5 minuter bort bara för att jocob inte kan förklara en vägbeskrivning.

Så vid halv tre var jag och Jens hemma igen och somnade mycket gott.

SNART ÄR DET DECEMBER OCH DÅ SKA JAG OCH MAMMA MYSA I STOCKHOLM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0