Tabasco 3000

Det gick jättebra idag på jobb. Peter Paul var jättenöjd med oss och Sebastien var jättestolt, så nu är denna jobbiga dag över.

När jag kom hem från jobb hade Jens lagat spagetti och köttfärssås, SUPERGOTT. Men min kära sambo har fått dille på tabasco och detta var såklart något som fanns i denna underbara köttfärssås. Det var verkligen gott, men STARKT, JÄTTESTARKT! Gick åt några glas med saft;)



♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

Imorgon ska jag och Lazy till Vetrinären, ska bli skönt att se vad som är fel med henne. För något är det, man spyr inte och får små kramper med jämna mellanrum om man mår bra. Sedan blir det stan med Sandra och sen hem för lite mys. TROR JAG!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0