Spontant

Jobb igår gick jättebra, tiden bara flög iväg. När jag had een timma kvar att jobba ringde Malin och undrade omn kunde komma hem till mig och dricka lite vin, SJÄLVKLART sa jag.

Jag hann hem och diska undan lite inna jag stack och hämtade upp min älskling.
Vi hade en underbart mysig kväll med vin och massa snack och skratt. ÄLSKAR DEJ!
Malin drog sedan vidare till en förfest och sedan slagt men för mig blev det sängen efterosm jag skulle upp 07,30 till jobb igen.


Du är underbar...


Kommentarer
Postat av: Malin

DU är underbart! tack för en suuuupermysig kväll! verkligen :)



ÄLSKAR DIG Emelie!!

2009-11-22 @ 16:46:01
URL: http://malinanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0