Skönt

Sitter med en god kopp kaffe i handen och tittar på efter tio. Härligt! Det är så skönt att vara uppe och klar för dagen redan nu.

Lazy klarade sig fint hos vertinären. Lite frågande till varför hon skulle hoppa upp på britsen, men efter lite hjälp av Jacob med att lyft frambenen så gick det utmärkt. Hon satt fint och lät doktorn kolla alla leder, ögonen, öronen och allt annat. Hon var FRISK och KRY. Skakningarna och kräkningarna var inget allvarligt. Bara hålla koll så att det inte blir ofta, men åandra sidan kanske det aldrig händer igen. 35.5 kg väger våran lilla hund. Några kilo till ska vi upp och lite mer päls ska hon få.

Jag tror jag ska sticka bort till gymmet och köra lite ben. Sedan ska jag in till stan och träffa Sandra och se om jag kan hitta några indienkläder. HOPPAS HOPPAS!


Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Maria

Fiin Blogg :D



Ska du se IDOL ikväll? <3

2009-11-06 @ 11:11:23
URL: http://spoti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0