Lördag, lördag underbara lördag

Vaknade halv 9 och gick upp utan hund eller sambo och gjorde frukost till mig. Senda hoppade jag i mina träningskläder och begav mig till Heleneholm. Angela hade ett aerobic pass steg 1, men hon la till lite snurrar och extrahopp som jag kunde lägga till. Så dagen började perfekt. Nu ska jag och Jens in till stan och träffa hans bror och Frida, domär i Malmö med Emils jobb.

Sedan blir det snabbt hem och tvätta av sig smink och hämta hund för att ge sig av till OXIE och JACOB o SANDRA! Jag har längtat jättelänge efter denne festen. Hoppas att det blir superkul.

MIN älskade MALIN ska sminka oss, perfekt! Jag och Sandra ska bli SÅÅÅ snygga!

Hoppas ni andra får en trevlig lördag!

//Emelie

Kommentarer
Postat av: Mormor Sonja

Önskar er en härlig lördag och en jättetrevlig fest.

Kanske man får se någon bild av skönheterna ? Kramar

2009-11-14 @ 13:28:12
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0