Broccoli

Idag ska jag äta hemmalagad broccolisoppa!!!!!!!!!!! LÄNGTAR
Men jag får kanske äta den på jobb, för jag ska hem, ut med hunden, köra ner datorn till Jens och sedan tillbaka hit. Nog bättre om jag käkar den här!






Ikväll ska jag fika med mina älsklingar. E-house gäller, som alltid! Varför förnya sig?

NU går alla mina SMÅKRYP så jag kan sticka!

Ville bara meddela alla att det har börjat gå magsjuka BIG TIME.
TACK FÖR DETTA, inte nog med att det ska var piss väder hela jävla hösten, sen ska man gå och vara sjuk i ett halvår. Självklart kommer vi få det, alla barn man träffar hela dagarna som hostar och fräser på en. Men vi ÄLSKAR DEM ändå!

Ha de bra och akta er för mig, jag är en bacill BOMB!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0