Början alltid värst

Då var måndag över och jag känner mig redan lättat över att veckan börjat. Även om denna veckan är super lång, ska jobba hela helgen också. Men efter de jobbar jag inte så många helger innan jul, UNDERBART!

Festen i helgen var det roligaste på mycket länge. Hade väldigt trevligt. Bilder kommer så snart ja snattat dem från Sandra som var en UNDERBAR värdinna. TACK!!!

Också TACK till Malin som sminkade oss så fiint. Kanon bra blev det, alla tyckte vi var jättefiina.


SAKNAR ER!

Nu ska jag slänga mig til jobb...

Kommentarer
Postat av: Malin

men ikväääääll ska vi mysa på e-house!!! och malin kommer också :) alltså din andra malin då alltså.. höhö. ses på jobb sen :D ÄLSKAR DIG!

2009-11-17 @ 09:14:24
URL: http://elakamalins.blogg.se/
Postat av: Malin

höhö jaa det ska vii! ses ikväll gumman! Pussssipuusss!

2009-11-17 @ 10:39:31
URL: http://malinanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0