"You are my everything"

Direkt efter jobb åkte jag till Entre tillsammans med Malin och Malin. Vi letade efter min nyårs klänning och jag hittade den.
Så är är allt klart:

  • KLÄNNING
  • HÅR
  • SMINK (provat)
  • SKOR
  • NAGLAR
Resten får fixas imorgon.

Efter Entre åkte jag och en av Malinarna till MOBILIA. Där hade ett skyltfönster exploderat p g a spänning i fönstret och en tjej hade fått allt glassplitter på sig, AJ AJ AJ säger jag. Det låg massa glas över allt och MASSA blod. Både jag och Malin blev nog lite förvånade över allt blodet. Vi trodde typ hon hade halkat och brutit en arm eller något när vi såg Ambulansen utanför. Men sen när vi kom in och såg allt blod fattade att det inte var grejen!

Nu ska jag göra mig klar för sängen och en god natts sömn!

-- EMELIE --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0