It's so cold...

Det jobbigaste som kan hända på morgonen är att man får skrapa bilen, det är kallt och jobbigt.
Men det måste ju göras och annars ser man faktiskt ingenting.

Idag blir det en kortis dag på jobb. Sedan ska jag direkt iväg och hämta Jens och köra honom till vårdcentralen. Efter det ska vi till frisören och sedan till träningen. DET har jag glömt att berätta att jag numera jobbar som TAXI!

Får även en ny mobil idag, alltid trevligt. Hoppas det ska funbka lite bättre än min nuvarande. Jag har i och för sig älskat den, men det är dags att släppa taget.

Men det bästa med dagen sker ikväll. Jag ska få träffa mina TJEJER. Har saknat er så mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0