God Jul och Förlåt

Hoppas alla har haft en bra JUL! Min har varit underbar. Träffat familjen och ätit god mat. Fina klappar fick man också! Fick SUPERFINA smycken av älsklingen, TACK!

Förlåt för dålig uppdatering, eller NOT. För jag har inte haft någon motivation till att skriva. Men nu är jag sugen igen och jag hoppas det håller i sig.
Förlåt till mina vänner för att jag varit en dålig vän, men ska bli ändring på de också. För jag älskar faktiskt er...och de får man faktiskt göra!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ska jag försöka hinna diska lite.

Sov gott!

-- E M E L I E --

Kommentarer
Postat av: Anonym

man får faktiskt lov! <3

2009-12-29 @ 11:02:22
Postat av: Anonym

// MALIN ANDORSOOON!

2009-12-29 @ 11:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0